Military Bootcamp

Militairy Bootcamp


Military BootCamp
Een conditionele intervaltraining, de ultieme caloriekiller.

Military BootCamp is de trend op het gebied van sport & beweging.
Een training van 30 minuten, bestaande uitverschillende oefeningen waarbij meerdere spiergroepen tegelijk worden gestimuleerd, om zodoende de stofwisseling een ware boost te geven.

Word super fit!
Wat je thuis moeilijk kan bereiken, kun je met dit programma wel.

Word echt fit met ons Xtreme fitness programma.

Military BootCamp is een les waarbij zowel de conditie als de kracht wordt verbeterd en alle soorten bewegingen en attributen kunnen worden gebruikt om de deelnemers conditioneel te “drillen”. Er wordt geen choreografie aangeleerd, slechts het herhaaldelijk uitvoeren van bewegingen om de conditionele grenzen te verleggen.

De Military BootCamp trainingen zijn gericht op het verbeteren van de algehele lichaamsconditie. Met Military BootCamp traint iedereen op zijn eigen niveau/intensiteit en veiligheid staat voorop.
Elke training bevat oefeningen waarin kracht, uithoudingsvermogen en interactiviteit centraal staan.

Niets geen luxe sportschool, maar aan de gang met je lichaam. De instructeur, bijgestaan door zijn assistent trainer(s) onderwerpt zijn actieve deelnemers in groepsverband, aan een intensieve cardio en spierkracht workout.

De Military BootCamp training vormt je lichaam en stimuleert je mentaal en fysiek. Het vetpercentage vermindert, terwijl de hoeveelheid spieren toeneemt. Je doorzettingsvermogen verbetert, net als je conditie en mentale weerstand. Ook leer je hoe het is om je grenzen te verleggen.

Military BootCamp helpt tegen overgewicht en is geschikt voor iedereen die zijn of haar conditie wil verbeteren.
De training begint met een warming-up en wordt afgesloten met een cool-down.

 

Prijslijst

  • 1 Proefles           GRATIS
  • 1 Losse Les        € 05.00
  • 10 Rittenkaart  € 45.00

MILITARY BOOTCAMP INSTRUCTEUR

De Military BootCamp bestaat uit:

Intervaltraining:

Langzame oefeningen worden afgewisseld met snelle oefeningen.

Fitnessoefeningen met het eigen lichaamsgewicht zoals o.a.:

push-ups (full body)
sit-ups (buikspieren)
crunches (buikspieren)
lunges (benen)
squads (benen)
trappen en stoten (full body)
power punches (armen)
dippen (triceps)

Enegiedrills:

ring of courage
kick & punch

Deze manier van trainen geeft jouw het resultaat

wat je wilt.
Afvallen
Fitter worden
Sneller worden
Sterker worden

Effecten van de les:

Vermindering gewicht en vetpercentage
Verbetering van de conditie
Verleggen van grenzen
Verbetering van het
Doorzettingsvermogen